Samarbeidspartnere

Spin Off samarbeider jevnlig med aktører i scenekunstfeltet. De siste årene har vi blant annet samarbeidet med relevante scener, kompanier, organisasjoner, utdanninger som bl.a; Dansens, Danseinformasjonen, Bærum Kulturhus, Riksscenen, PRODA, Oslo kulturskole, Forstudium Teater, Høyskolen Kristiania, Follo folkehøyskole, Jo Strømgren/Polish Dance Theatre, kpedu.fi,  mm.

På denne siden kan du få et innblikk i noen av prosjektene vi har gjort de siste årene!

2015

IMIDA

Spin Off Forstudium i Dans er med i et nordisk samarbeidsprosjekt ”IMIDA” 2014-2016. ”IMIDA” står for ”Improving Identity and Well-being in Communities by the Means of Art”. Prosjektet er støttet av Norplus Adult.

Prosjektets samarbeidspartnere er:

  • Central Ostrobothnia Adult Education (Finsk folkehøyskole), koordinerende institusjon.
  • Vilnius College of Technologies and Design (høyskole innen foto i Litauen)
  • Solheimar, Center for Special Needs Education (Island)
  • Follo folkehøyskole
  • Spin Off Forstudium i Dans

4.- 8.oktober 2015 var Spin Off Forstudium i Dans på studietur til Vilnius. Vi møtte bl.a: Elever fra Follo Folkehøyskole, fotostudenter fra Vilnius og dansepedagog fra Finland.

2014

Polish Dance Theatre

I samarbeid med Jo Strømgren hadde vi besøk av dansere fra Polish Dance Theatre. Det var en hard og kjempemorsom uke for alle involverte!

These workshops reached and engaged 23 foundation degree dance students, including the following:

Carl Aquilizan, Tanja Kleiven, Thjerza Balaj, Pailin Berg, Oda Emilie Ellefsen, Brage Nordang, Oda Bjørholm, Francis Omsted, Idun Salamonsen, Andrea Winsnes, Linn Aagedal, Marte Golten, Ludvig Herstad, Torill Kolsrud, Øyunn Krogh, Oda Olivia Lindegård, Emilie Moen, Isabelle Schanke, Veslemøy Odland, Kennet Robertsen, Agathe Strand, Maren Sjøvold and Helene Ulleberg.

Workshops were conducted by Andrzej Adamczak, Paweł Malicki, Paulina Wycichowska and coordinated by Andrzej Kryczka. Workshops included dance technique classes, master classes and creative workshops. These workshops were extremely well received and positively evaluated by all our students.